[RB@Blog_Title]

  • نویسنده :
  • بازدید : [۱۸۱] مشاهده

ریحانه : باسلام 5 ساله که ازدواج کرده ام. رابطه بسیار خوب و عاشقانه ای همیشه با همسرم داشته و دارم.هر دو 29 ساله ایم. از حدود 2 سال پیش همسرم نسبت به روابط جنسی بسیار سرد شده و اگر من درخواست نکنم شاید ماهی یکبار هم ایشان پیش قدم نشوند. با توجه به اینکه من ذاتا گرم هستم بسیار اذیت میشم. همسمر هم خودش از این موضوع ناراحته تو این 2 سال به پزشکای زیادی مراجعه کرده و همین چند ماه پیش به روانشناس. متاسفانه هیچکدام تاثیری نداشته. همسرم میگه من کلا بی میلم هم به تو هم به بقیه زنا. رابطه ما فقط با قرص ویاگرا انجام میشه چون ایشون میلی ندارن تحریک هم نمیشن. وقتی اینطوری رابطه داریم هیچ حسی نداره و من حس میکنم با ادم اهنی هستم! 

در کنار این مسئله از اونجا که رابطه ما خیلی دیر به دیر انجام میشه من همیشه درد دارم. واژنم برگشته به شکل زمانی که دختر بودم و چون درد دارم در رابطه جنسی خیلی از همسرم میخوام پوزیشنوشو عوض کنه و اونم بعدش میگه اصلا نزدیکی با من رو دوست نداره. 

خوب ادمی که ماهی 1 بار رابطه جنسی داره بدون پیش نوازی تحریک کافی هم نمیشه معلومه درد داره ولی قبول نمیکنه! باورم نمیشه زندگیم برای این مسائل از هم بپاشه ما واقعا تفاهم داریم و همدیگه رو هم دوست دارم. هر دو تحصیل کرده و ظاهری خوب و زیبا ولی میتونم بگم 2 ساله که هیچی رابطه جنسی نداشتم چون این رابطه های جنسی نیمه کاره بدتر منو داغون کرده دیگه کم اوردم. موندم چیکار کنم. چون همسرم خودش سرده منو اصلا درک نمیکنه و همیشه فراموش میکنی که باید رابطه ای هم داشته باشم. ممنون میشم راهنمایی ام کنین.

 

 

جواب: پیش نیاز یک رابطه جنسی بخصوص در خانمها داشتن یک رابطه عاطفی 2 طرفه مناسب است. قائدتا نیازهای جنسی مرد و زن باید در داخل خانواده پاسخ داده شوند و این از ملزومات است. اختلالات جنسی هم در مرد و هم در زن طیف وسیعی دارند و کلا به دو دسته بزرگ تقسیم می شوند: جسمی و روحی روانی. در ضمن ما انواع بسیار زیاد اختلالت جنسی در مرد داریم که دو تا از آنها کاهش میل جنسی و اختلال در نعوظ است. یک مرد ممکن است کاهش میل جنسی داشته باشد ولی هر موقع تمایل به رابطه زناشوئی پیدا کند می تواند از عهده آن برآید یعنی در پیدا کردن آمادگی مشکل ندارد. ظاهرا شوهر شما برای برقراری رابطه زناشوئی از قرص مخصوصی استفاده می کند و این نشان دهنده وجود اختلال در نعوظ علاوه از کاهش میل جنسی است. گاها بعضی از مردان بعلت داشتن مشکل اختلال در نعوظ تمایل به رابطه زناشوئی ندارند تا مشکل آنها آشکار نشود. همانطور که خود شما فرمودید شوهر شما نیز مثل بسیاری از مردان جامعه ما از فیزیولوژی جنسی همسرشان اطلاع کافی ندارند, خانمها برای رسیدن به ارگاسم یا ارضاء جنسی نیاز به 15-10 دقیقه تحریکات موثر و کافی دارند و گرنه در نیمه را رها شده و دچار مشکلاتی مثل شما می شوند. اول باید نوع مشکل شوهر شما مشخص شود آیا ایشان مشکل جسمی دارند یا روحی و روانی و سپس نوع اختلال جنسی (وجود کاهش میل جنسی یا احتلال نعوظ و یا هر دو با هم) مشخص گردد. اگر شوهر شما تمایل به درمان دارد و مشکلات وی نیز ریشه در روابط شما با یکدیگر ندارد, به مقدار زیادی می توان به شما کمک کرد تا از این بحران خارج شوید. 
 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ندا : سلام شرمنده اما من هنوز ازدواج نکردم و نامزد دارم و گاهی باهم آمیزش داریم اما بدلیل برخی مسائل هنوز نمی خواهد نزدیکی کامل باهم داشته باشیم و هر دفعه دچار کمردرد شدید و سردرد و بی نهایت عصبی می شود که چند روز ادامه دارد میشود منو راهنمایی کنید چکار کنم تا ارضاء شود البته بگویم فعلا امکان عروسی نداریم چون شرط خانواده اتمام درس نامزدم است من مانده ام که چکار کنم باتشکر 

 

 

جواب: عدم نزدیکی کامل سبب کمر درد شدید و سردرد و عصبانی شدن شدید به مدت چند روز در مرد نمی شود. غریزه جنسی یک غریزه فوق العاده قوی است و یک مرد اگر بخواهد ارضاء شود، حتما این اتفاق می افتد. برای ارضاء شدن در یک رابطه زناشوئی، انجام عمل مقاربت الزامی نیست، این بخصوص در مورد خانمها صدق می کند. من فکر می کنم که یا مشکل در جای دیگری است و یا اینکه اطلاعات شما از فیزیولوِژی رابطه زناشوئی خیلی اندک است. من برای شما یک زندگی سرشار از شادی و موفقیت آرزو مندم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

saman : با سلام.آیا راهی برای افزایش دائمی سایز آلت تناسلی وجود دارد؟ 

 

جواب: اندازه دستگاه تناسلی غیر قابل تغییر است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جاوید : میخواستم بدانم راه حل مبارزه با زود ارضایی چیه بدون خوردن داروهای تقویتی آیا داروی درمان خاصی وجود دارد لطفا راهنمایی بفرمایید چون واقعا درزندگی دچارمشکل شده ام بعضی وقتا حتی قبل از سخت شدن آلت ارضا میشم یا شاید به دودقیقه درمقابل رابطه جنسی دوام نمیارم وگاهی زود سرد میشم و زود تحریک میشوم خواهشمندم درحدامکان راهنمایی بفرمایید باتشکر 

جواب: شما مبتلا به انزال زودرس هستید و بهترین راه آن دارو درمانی است. هیچگونه داروی تقویتی، مکمل، کرم، ژل، دستگاه و داروی گیاهی وجود ندارد که انزال زودرس را درمان نماید.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بی نام: سلام و خسته نباشید به شما :من20سالمه و ازدواج کردم تنها مشکل زندگی ما اینه که من وقتی نزدیکی میکنم خیلی زود ارضا میشوم ببخشید من یکم روک حرف میزنم اخه دیگه خسته شدم اصلا نمیتونم لذت ببرم از این نزدیکی نه من نه خانومم ممنون میشم راهنماییم کنی.

 

جواب: شما مبتلا به انزال زود رس هستید، با مراجعه به پزشک مشکل شما به مقدار زیادی قابل حل است. 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ham :با سلام. من و همسرم زندگی خوبی داریم. هم حرفه و تقریبا همکار هستیم و اصولا مسائل مشترک زیادی داریم که در مورد آنها صحبت کنیم. دقیقا مثل دو دوست ولی متاسفانه بسیاری از اوقات این رابطه در همان حد است و خصوصی‌تر نمی‌شود. مثلا گاهی پیش می‌آید که بیش از یک ماه رابطه جنسی نداریم و وقتی به این فکر می‌کنم که این مساله می‌تواند به دورشدن ما از هم به مرور بیانجامد بسیار ناراحت می‌شوم. من به شخصه احساس می‌کنم که با وجود این که زن هستم پتانسیل بیشتری برای داشتن رابطه جنسی دارم و بسیار سعی کرده‌ام بفهمم که مشکل از کجاست و متوسط داشتن رابطه جنسی در بین سایر زوجها چقدر است؟ آیا همسرم خیلی سرد است یا دلایل جانبی مثل مشغول بودن به امور کاری و بحث‌های متفرقه ما را از این قضیه منحرف می‌کند. یک دلیل که حدس می‌زنم (که البته وقتی به همسرم گفتم تکذیب کرد) این است که مثلا فکر کردن به درد‌سر حمام رفتن و به این دلیل زودتر بیدار شدن روز بعد باعث می‌شود که قید این کار را بزند و معمولا فرصت‌هایی که از این نظر ایده‌آل باشند کم پیدا می‌شوند. از طرفی گاهی که بعد از ابراز نارضایتی از این وضعیت از طرف من، رابطه‌ای برقرار می‌کنیم به نظر من خیلی ساختگی و مصنوعی به نظر می‌رسد. در حالی که به نظر من حالت طبیعی این است که طرفین هر چند روز یک بار بدون تذکر و به صورت طبیعی به ایجاد رابطه جنسی میل داشته باشند. سوال من این است که آیا این قضیه طبیعی است؟ آیا قرار نداشتن ما در نقش شریک جنسی (به صورت ایده‌آل) باعث ایجاد خیانت یا بحرانی شدن رابطه در طولانی مدت می‌شود؟ آیا برای درمان آن کاری باید کرد؟ 

 

جواب: سرکار خانم شما یک سئوال بسیار خوبی را مطرح فرمودید. غریزه جنسی یکی از قویترین غرایز است و باید در داخل خانواده بطور مناسب به آن پاسخ داده شود. ظاهرا شما از بدو شروع زندگی مشترک این مشکل را داشته اید. از ظاهر سئوال شما چنین استنباط می شود که شوهر شما دچار کاهش میل جنسی هستند، کمبود میل جنسی در آقایان یا منشاء عضوی دارد و یا روحی روانی است که هرکدام از آنها نیز دارای علل بسیار زیادی هستند، مشکل شما یک مشکل عمده ای است. اگر شوهر شما مایل به درمان است من توصیه می کنم حتما مشکل خود را با پزشک متخصص در میان بگذارید. من آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما زوج عزیز دارم.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Ehsan: با سلام. همسرم بسیار با هیجان وارد رابطه جنسی می شود و بر عکس بقیه خانوم ها علاقه داره خیلی زود ارضا بشه به طوری که اکثرا من ارضا نمیشم چه کار باید بکنم.

 

جواب:فیزیولوژی بدن افراد با همدیگر متفاوت است موضوعی که مطرح فرمودید نباید در رابطه زناشوئی شما مشکل ساز باشد. شما یک مشکل بسیار شایع را برعکس مطرح فرمودید. در حدود 90 درصد موارد این شوهر است که ارضاء شده و همسر خود را در بین راه رها می کند. شما می توانید بعد از ارضاء شدن همسرتان به انزال برسید فقط کافی است از منابع معتبر به اطلاعات خود بیفزائید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

علیرضا : با سلام.مدت 2 ساله که ازدواج کردم.با اینکه ماه عسل رفتم ولی بنا بر ترس خانومم نسبت به مساله جنسی چند شب مساله شب زفاف رو به تاخیر اتداختم.ولی فایده نداشت.و اونطور که باید شبهای خوبی رو سپری نکردیم. پس از اون در تمام این 2 سال وقت نزدیکی کمی اکراه دارن.ولی همیشه سعی میکنم با صبر و حوصله اونو آماده کنم.ضمنا کار من بصورت 2 هفته کار و 1 هفته کنار خانواده هستم.از نظر جنسی بسیار پر انرِژیم اما توی همون 1 هفته که خونه میرم اکثر اوقات یک مساله کوچک باعث قهر بینمون میشه.و این تا اونجا ادامه داره که من شاید توی 40-50 روز فقط 2 تا 3 بار نزدیکی داشته باشم.همین باعث فشار جنسی به من شده!خیلی با خانومم صحبت کردم که با هم مشاوره جنسی بریم اما همیشه و طبق عادت خودخواهی هیچوقت زیر بار نرفته!و همش میگه مشکل از خودمه.این مساله هرروز باعث رنجش خاطر من و بطبع تاثیر روی سایر مسایل زندگیم شده.واقعا نیاز به کمک دارم.لطفا راهنماییم کنید!در صورت لزوم شماره تماستونو بزارید تا تماس بگیرم. 

 

جواب: در مورد روابط ما بین زن و شوهر من امیدوارم که مسائلتان حل شود. در مورد همسرتان ایشان مبتلا به سرد مزاجی است و باید نسبت به حل مشکل خود از طریق مراکز پزشکی اقدام نماید. اینکه می گویم باید، ناشی از تجربیات بسیار تلخی است که دارم، من بیش از چند صد پرونده طلاق دارم که از مراکز قضائی به بنده جهت اظهار نظر ارجاع شده اند و روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود. غریزه جنسی یک از نیازهای اولیه انسان است و باید بطور مناسب در داخل خانواده به آن پاسخ داده شود.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مریم : سلام.هنگام نزدیکی با همسرم خیلی کم احساس لذت دارم و اکثرا با اکراه به سویش میروم و هنگام انجام این عمل حس میکنم منطقه ای در شکمم درد میگیرد ضمنا خود و همسرم تحصیل کرده وبارها به طرقی که به ذهنمان رسیده سعی در رفع مشکل کرده ایم اما متاسفانه بجایی نرسیدیم .همسرم بااینکه بسیار گرم هست اما کاملا رعایت حال مرا میکند ولی من دیدخوبی نسبت به این مسئله ندارم .با توجه به جامعه هم تا کنون به چزشکی مراجعه نکرده ایم یعنی نهادی در این ارتباط نمیشناسم.مشکل چیست.

 

جواب: مشکل شما سرد مزاجی است، آن علل بسیار زیادی دارد. با تجربه ایکه من دارم یکی از علل شایع سرد مزاجی ما بین طبقه تحصیل کرده هم در مرد و هم در زن، نداشتن رابطه عاطفی خوب با یکدیگر است. ولی خوشبختانه مثل اینکه روابط عاطفی شما خوب است. شما چون تمایل به حل مشکل خود دارید قطعا از مراجعه به پزشک متخصص سود می برید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیروز : با سلام حدود 50 سال سن دارم وفعالیت جنسی ام زیاد است اما حدود 2 سال است منی بنده جهش زیاد ندارد سوال من این است آیا انزال مکرر بفاصله 2 روز عامل این موضوع است آیا در معرض بیماری مثل پروستات قرار دارم آزمایش ها PCAطبیعی وحدود 1 میباشد ومشکل اداری وسوزش ندارم اما گاهی ادار دوشاخه میاید وسپس جریان طیبعی میشود طبق سونو 6 ماه اخیر واریکوسل خفیف در ناحیه بیضه چپ دارم اما اورولوز گفته مهم نیست درد خفیفی در ناحیه بیضه چپ وسنگینی احساس میشود سونو کلیه ومجاری ومثانه سالم وطبیعی بوده وحجم میزان منی بطور متوسط حدود 7 الی 10 قطره در هر انزال میباشد ورنگ ونوع ان نیز طبیعی میباشد . با تشکر ومعذرت خواهشمند است علت افت جهش اعلام گردد آیا به سن بستگی دارد؟ 

 

جواب: حجم منی اهمیت چندان ندارد. زیاد به رنگ، قوام و حجم منی خود اهمیت ندهید. علت دوشاخه شدن ادرار شما، بزرگی پروستات است. واریکوسل در سن شما نیاز به اقدام خاصی ندارد. 

 

 

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

  • ناشناس

    سلام هنگام نزدیکی همسرم بیشتر عذاب میکشد تا لذت نزدیک هرکاری کردم درد داره اصلا لذت نمی بره واصلا اراده ای برای این کار نداره راهنمایی کنید

  • سعید

    سلام من مشکلم بعد امدن منی هست زمانی که ارضاع میشم تا فرداش شدیدن ضعف میکنم ۳۳ سالمه ۱۰ ساله ازدواج کردم وقبلاسکس زیاد داشتم الان هفته ای یک بار منیم میاد حالم خراب میشه شدیدن گشنم میشه با ضعف شدید لطفا راهنمایی بفرماید

  • سمانه

    سلام میخواستم بدونم با کسی دیابت داره میشه نزدیکی کرد؟مرسی

  • آوا

    من مجردم وسنمم 16ساله .میخواستم بدونم ایا با فشار بیش از اندازه ی اب (شیر دستشویی)باعث میشه که پرده بکارتم رو از دست بدم .لازم به ذکره که از این طریق خودارضایی میکردم .ولی دیگه نه.اما میترسم.جواب بدین ممنون میشم.

     

  • آریا

    سلام من ۳ سال میشود ازدواج کردم در وقت نزدیک شدن با همسرم زوتر منی خارج میشود و دو باره انجام داده نمیتوانم و در وقت مجردی همین طور هم بودم لطف نموده رهنمایی نماید

  • جواد

    سلام من پسر 19 ساله ای هستم که هنوز الت تناصلیم اندازه 5سال پیشه وخیلی کوچیکه و بابت این قضیه خیلی ناراحتم ایا امکان بزرگ شدنش هست. /باتشکر

  • لیلا

    با سلام من و همسرم حدود 4 ساله که ازدواج کردیم و در ضمن 2 سال هم در عقد بودیم . در زمان عقد هیچگونه مشکل جنسی نداشتیم ولی پس از ازدواج همسرم دچار کاهش میل جنسی شده به گونه ای که اصلاً نیازی از طرف ایشان مطرح نمی شود و هر بار که من خواستار داشتن رابطه جنسی می شوم از طرف ایشان تمایلی دیده نمی شود و رابطه ما خیلی کم به ماهی یک بار و آن هم با خواسته من می باشد. همسرم خودش هم از این بابت ناراحت می باشد و می گوید که تمایل داشتن رابطه جنسی را دارد ولی توانایی یا تمایل ارتباط با من را ندارد و این موضوع مشکلات عدیده ای را برای زندگی ما ایجاد کرده است. 

    ممنونم

  • مهسا

    سلام . خسته نباشید. من 24 سال دارم و 6سال است که ازدواج کردم و یک پسر 3 ساله هم دارم. شوهرم میگوید به شدت دوستم دارد اما مدام سر حرف های بیخود با هم جر و بحث داریم شوهرم به شدت به رابطه مان علاقه نشان میدهد اما دوست دارد که در هنگام رابطه برایش داستان های سکسی از خودم با دوستانم یا افرادی که میشناسم اعم از فامیل و غیره (دختر و پسر) تعریف کنم عموما این افراد کسانی هستند که ازدواج کردند و این کار مرا ازار میدهد خودش میگوید دوست دارم تو را با افراد دیگر هم تصور کنم به نظر شما دلیل این خواسته ی او چه چیز میتواند باشد/

  • بهار

    همسرم آلت تناسلی بسیارکوچکی دارد ومن لذتی در سکس نمیبرم . افسده شدم و علاقه ای به ادامه رابطه با او ندارم آیا راهی برای حل این مشکل هست؟!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی