[RB@Blog_Title]

  • نویسنده :
  • بازدید : [۱۵۱] مشاهده

باسلام من حدود ۶سال هست ازدواج کردم ویه دختر دارم ولی از همون اول زندگی دچار زود انزالی شدید هستم هیچ وقت هم از هیچ دارویی استفاده نکردم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید چیکار کنم زن وبچمو خیلی دوست دارم

 

 

زودانزالی به دو صورت وجود دارد ۱. زودانزالی اولیه که مرد از اولین رابطه جنسی روی انزال خود کنترل نداشته است که در صورت عدم درمان، شخص تا آخر عمر دچار این عارضه خواهد بود.

۲. زودانزالی ثانویه که ابتدا عملکرد شخص طبیعی است اما بعد از مدتی دچار زود انزالی می‌شود زود انزالی اکتسابی اغلب ناشی از مشکلات روانی ، بیولوژیکی و عصبی بوجود می آید 

بنابراین مراجعه به متخصص ارولوژی جهت بررسی اختلالات هورمونی ( تیروئید و میزان تستوسترون خون ) کاملا الزامی است اما چند راهکار : %50 درمان زودانزالی به خود شما مربوط میشود مانند رژیم غذایی سالم ، کنترل قند خون در حد مطلوب ، سبک زندگی سالم ( پرهیز از مصرف سیگار ، قلیان ، الکل )، ورزش کردن ، کنترل وزن و .... اما %50 بقیه درمان دارویی است که شامل : اسپری و ژل‌های بی‌حسی موضعی حساسیت آلت مردانه به لمس را کم می‌کند که باید ۳۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی استفاده شود، تحت نظر پزشک دارو های سیلدنافیلد ، تادالافیلد ، سرترالین ، داپوکستین و ... مصرف گردد ، مصرف مواد غذایی با طبع گرم ، استفاده از تکنیک‌های مانند کگل، فشار و توقف مسترز و جانسون ، استفاده از ژل تاخیری ، کاندوم ، تغییر پوزیشن و امتحان کردن پوزیشن هایی مانند خوابیدن به پشت و قرار گرفتن زن در روی مرد ، مشاوره و رفتار درمانی

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

  • ناشناس

    سلام.

    یه پیشنهاد عالی و فوق العاده براتون دارم!

    می تونید از سایت   https://urlme.ir   استفاده کنید و لینکهاتون رو کوتاه و منتشر کنید.

    هر کسی روی لینک کوتاه شده شما کلیک کنه، سایت به شما پول میده.

    اگر هم زیرمجموعه جذب کنید ، پول بیشتری در میارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی