[RB@Blog_Title]

  • نویسنده :
  • بازدید : [۱۲۸] مشاهده

سوال: سلام خسته نباشید

من دختری هستم ۲۴ساله و همسرم ۳۱ سالشونه تقریبا ۱۰ ماهه که عروسی کردیم و تا به الان پیشگیری طبیعی داشتیم

منتهی از این به بعد نمیخوایم پیشگیری کنیم با توجه به اینکه همسر من در یک شهر دیگه کار میکنن که ۱۸ روز سرکارن و فقط ۱۲ روز خونه هستن .سوالم اینه که آیا در ماه فقط ۱۲ روز خونه بودن کافیه ؟ یعنی من میتونم حامله بشم ؟

ضمنآ من قاعدگی مرتبی هم دارم

توروخدا زود جواب بدین من الان سردرگمم نمیتونمم این سوالارو از کسی بپرسم

 

 

پاسخ👇

12 روز خونه بودن کافی هست اما به شرطی که همراه باشد با روزهای تخمکگذاری .

عزیزم نگرانی ندارد با کمک یک پزشک یا ماما روزهای تخمکگذاری را مشخص کنید و در همان روزها یک شب در میان نزدیکی داشته باشید قبل از اقدام به بارداری جهت انجام آزمایشات قبل بارداری، مشاوره ، پاپ اسمیر ، مصرف اسید فولیک، واکسیناسیون، بررسی وضعیت رحم و تخمدان و ... به پزشک مراجعه کنید

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی