[RB@Blog_Title]

  • نویسنده :
  • بازدید : [۱۲۶] مشاهده

سوال: سلام خسته نباشید لطفاا زودتر به سوالا پاسخ بدید 

 من دختری ۱۶ ساله هستم و نامزدم ۲۲سالشه . و رابطه جنسی رو به تازگی شروع کردیم و پرده بکارت من پاره شد من سوالم این هست که هنگام دخول درد شدید دارم چندبار تحمل کردم اما دخول انجام نشد قبل از سکس هم خیلی نوازش میکنیم همدیگرو و بصورت کامل امادگی سکس رو داریم اما متاسفانه دخول انجام نمیشه و درد شدید دارم و هر دو ما رنج میبریم از این موضوع و از روغن خراطین هم استفاده کردیم برای دخول 

سوال دومم اینکه من نامزدم رو با رابطه دهانی ارضا میکنم این خودارضایئ حساب میشه ؟

 

 

پاسخ👇

عزیزم درد به هنگام دخول در دختران تازه ازدواج کرده به چند دلیل می باشد 1⃣ ترس از رابطه جنسی که سبب انقباض غیر ارادی عضلات واژن میگردد2⃣عفونتهای مقاربتی و التهابی مانند تریکومونا و ...3⃣خشکی واژن در اثر مصرف برخی از داروها مانند آرام بخشها 4⃣سفتی و محکمی عضلات واژینال در دختران جوان5⃣ ترس از بارداری 

چند راهکار : 1⃣هنگام نزدیکی پوزیشن‌های مختلف را امتحان کنید مانند پوزیشنی که شما در قسمت بالا قرار می‌گیرید چرا که در این حالت شما می‌توانید میزان دخول را خودتان تنظیم می کنید 2⃣ با همسرتان صحبت کنید درباره این که چه چیزی به شما حس خوب می‌دهد و چه چیزی سبب درد بیشتر شما میشود صحبت کنید. اگر فکر می‌کنید شریک زندگیتان باید آرامتر رفتار کند به او بگویید 3⃣ حین رابطه جنسی اگر احساس کردید که خشک شده اید از یک روان‌کننده استفاده کنید مانند واژیسان ، لوبریکانت 4⃣ رعایت اصولی بهداشت ناحیه تناسلی ( استفاده از ژل شستشوی بانوان ، پرهیز از لباس تنگ و چسبان، عدم استفاده از لباس زیر با جنس های فانتزی و شیمیایی ، عدم استفاده مدام از شورت و لباس زیر ) 5⃣ مصرف مایعات ، میوه و سبزیجات و ماست پروبیوتیک 6⃣ ورزش و تمرینات کگل را برای تقویت عضلات کف لگن انجام دهید ، تکنیکهای آرام سازی را یاد بگیرید و حین رابطه جنسی از آنها مانند نفس عمیق کشیدن کمک بگیرید7⃣ مراجعه به پزشک جهت بررسی عفونت واژینال و محل درد: درمان درد در هنگام رابطه جنسی بستگی به علت آن درد دارد هنگامی که علت درد شناسایی شود، درد در هنگام دخول نیز می‌تواند درمان شود

پاسخ سوال دوم : نه خودارضایی محسوب نمیگردد

 

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی